Normal Opublikowano 10 Lipca Udostępnij Opublikowano 10 Lipca Informacje osobiste: Nick na forum: Normal Wiek: 16 Doświadczenie w moderacji lub administracji (opcjonalnie): Nie mam zbyt dużego doświadczenia, nigdy nie byłem w administracji na forum. Znajomość forum IPS (opcjonalnie): Noo, tak średnio Dlaczego chciałbym zostać Moderatorem Forum: (Wpisz tutaj swoje motywacje, dlaczego jesteś zainteresowany(a) tym stanowiskiem) Chciałbym zostać moderatorem, aby wesprzeć forum. Forum niedawno powstało, a ja bardzo chciałbym pomóc w jego rozwoju. Bardzo chciałbym sprawdzić się w tej roli, ponieważ tak jak mówiłem nigdy nie byłem moderatorem, a w końcu chciałbym nim zostać Umiejętności i cechy, które posiadam: Odpowiedzialność: (Opisz, jakie działania podejmujesz, aby być odpowiedzialnym moderatorem.) Zdarzają się różni ludzie, a ja mogę zapewnić, że będę starać się dostarczać wartościowe, precyzyjne oraz odpowiednie odpowiedzi na zadane pytania oraz staram się unikać udzielania obraźliwych, niewłaściwych lub niezgodnych z zasadami odpowiedzi. Komunikacja: (W jak sposób komunikujesz się z użytkownikami, rozwiązujesz konflikty?) Jeśli chodzi o rozwiązywanie konfliktów, moim celem jest zapewnienie jak najlepszej pomocy użytkownikom. Jeżeli pojawi się konflikt, staram się dokładnie zrozumieć problem członka i udzielić odpowiedzi, która najlepiej mu to wyjaśni. Jeśli w trakcie rozmowy z użytkownikiem pojawią się spory, staram się zachować neutralność i dostarczać informacji na podstawie dostępnych danych. Aktywność: (Opisz swoją obecność i aktywność na forum.) Będę bardzo aktywnym moderatorem, co prawda nie dawno się tu pojawiłem, lecz na pewno moja aktywność na tym nie poprzestanie, a więc możecie mieć pewnoś, że ja, jako członek administracji dam z siebie wszystko. W jaki sposób mogę przyczynić się do rozwoju naszej społeczności: (Wymień konkretne pomysły, jak zamierzasz przyczynić się do rozwoju i udoskonalenia forum. Może to obejmować organizowanie konkursów, tworzenie wa